Anders Medical Factoring verhoogt bereikbaarheid met @COM Business Manager

De uitdaging
Anders Medical Factoring verzorgt medisch debiteurenbeheer en biedt een andere aanpak in mondzorgfactoring voor zorgverleners en patiënten. De medewerkers van de zorgverleners- en patiëntendesk werken grotendeels vanuit huis vanwege het huidige thuiswerkbeleid. De continuïteit van bereikbaarheid en beschikbaarheid van de medewerkers, en ook de kwaliteit van de gesprekken, waren reden voor een optimale inrichting van de thuiswerkplek. Joost van Harten is medewerker binnendienst bij Anders Medical Factoring en projectleider van het implementatieproject: “We hadden behoefte aan een upgrade van ons systeem. Op advies van Trends is er gekozen voor @COM Business Manager als flexibele thuiswerkoplossing. In combinatie met de @COM Call Center oplossing hebben we een totaalpakket in huis.”

De oplossing
Met het oude systeem was thuiswerken niet mogelijk voor de afdelingen die externe gesprekken van mondzorgverleners en patiënten opvangen. Cloud telefonie was niet beschikbaar voor de thuiswerkplek en het systeem was niet optimaal qua snelheid. Met de upgrade naar @COM Business Manager kwam daar verandering in. De medewerkers maken nu gebruik van (Bria) softphones en hoogwaardige headsets. De @COM Call Center oplossing zorgt ervoor dat binnenkomende gesprekken automatisch uitkomen bij een beschikbare medewerker. Zij zien een duidelijk overzicht van het aantal wachtenden, de gemiddelde wachttijd en het aantal collega’s. Joost zegt hierover: “De softphones werken prettig en zijn volledig te personaliseren met adreslijsten en favorieten voor snel schakelen. We zijn bereikbaar voor elkaar op ons interne nummer of via de chat en klanten bellen gewoon met het kantoornummer.” Via de rapportagetool worden alle gesprekken geregistreerd en opgenomen om inzicht te krijgen in de prestaties van medewerkers. Handig bij coaching of evaluaties.

Het resultaat
Anders Medical Factoring blijft verder automatiseren en optimaliseren: “We werken met gevoelige informatie en persoonsgegevens. Privacy en security spelen hierin een grote rol. Het waarborgen en vastleggen van processen is belangrijk. Met de implementatie van @COM Business Manager hebben we een professionaliseringsslag gemaakt. Onze bereikbaarheid is vergroot en de medewerkers kunnen nog sneller schakelen. De samenwerking met Trends biedt inzicht in de mogelijkheden. Vanwege het nieuwe thuiswerkbeleid werd de implementatie versneld uitgevoerd. Met vragen of opmerkingen kan ik direct terecht bij mijn contactpersoon.”

Over Trends ICT

Trends ICT helpt al meer dan 35 jaar de beste telecom- en automatiseringsoplossing te vinden voor haar klanten. Die ervaring brengt Trends ICT mee als ze voor haar klanten op zoek gaat naar een passende oplossing voor uw situatie.

Trends ICT heeft alles in eigen hand, van het leggen van de bekabeling tot en met de laatste muis aan de computer, en alles wat daartussen zit. Zo heeft de klant voor de complete bedrijfscommunicatie en automatisering maar één leverancier om mee te sparren. Dat maakt het wel zo makkelijk.

Benieuwd wat Trends ICT Groep voor uw bedrijf kan betekenen? Neem contact met ons op.

Meer cases Minder cases
Paralax
Scroll