Royal Dahlman

Royal Dahlman en Trends ICT Groep gingen niet over één nacht ijs bij het zoeken naar de juiste telefonieoplossing. Na een uitgebreide analyse van de huidige en
toekomstige communicatiebehoeften van Royal Dahlman is uiteindelijk gekozen voor de Unify OpenScape Business Cloud-oplossing.
De totale tijdsspanne van oriëntatie tot implementatie is beperkt gebleven tot drie maanden. Trends ICT Groep tekende verder voor de training van de medewerkers en de verdere afstemming van de bedrijfscommunicatie.

Het resultaat
Royal Dahlman ondervindt in de dagelijkse praktijk louter voordelen bij de Unify cloud telefonie-oplossing. In plaats van een kostbare investering in een nieuwe telefooncentrale plus de bijbehorende kosten voor beheer en onderhoud, wordt er nu per medewerker per maand betaald voor de telefonie. Ook is de betrouwbaarheid en continuïteit van de telefonie verbeterd. Zo is de downtime drastisch gereduceerd. Daarnaast worden in het geval van een storing binnenkomende telefoongesprekken automatisch doorgeschakeld naar het mobiele nummer van de receptie. De cloud telefonie zorgt ten slotte ook voor een grote mate van toekomstbestendigheid: zo zijn er vergaande koppelingen mogelijk met andere cloudgebaseerde applicaties, zoals Office365 van Microsoft.

Download de gehele review

Meer cases Minder cases
Paralax
Scroll