Lancering van onze vernieuwde klantenportaal

We willen u graag op de hoogte stellen van de lancering van onze compleet vernieuwde en verbeterde klantenportaal, op 8 februari 2021.

Na aanleiding van o.a. de input uit ons recente klant tevredenheidsonderzoek, hebben we het klantenportaal niet alleen een facelift gegeven, maar is het ook een stuk gebruikersvriendelijker en overzichtelijker gemaakt.

Zo kunt u nu niet alleen op een snelle en duidelijke manier serviceverzoeken indienen en opzoeken, ook kunt u hier het reparatie formulier invullen, remote support aanvragen en informatie bekijken over onze tarieven en andere diensten.

Ook is onze kennisdatabase gekoppeld aan het klantenportaal zodat u veel 1ste lijns vragen al kunt afvangen door deze te raadplegen.

Als laatste zullen we u via het klantenportaal periodiek voorzien van nieuws en wetenswaardigheden op het gebied van telecom en ICT, en uiteraard ook nieuws vanuit Trends ICT zelf.

Uiteraard zitten we na de lancering niet stil.
In komende updates van het klantenportaal, die later dit jaar uitgerold worden, staan al zaken in de steigers om u te voorzien van informatie over uw facturen, monitoring op uw diensten en het inzien van bijvoorbeeld uw gesprekskosten.

Hoe kunt u uzelf aanmelden op het klantenportaal?
Het aanmelden op het klantenportaal gaat vrij simpel.
U gaat naar het portaal via http://mijn.trends.nl
U kunt hier via de knop INLOGGEN aan de rechterkant een nieuw account aanvragen

Hierna zullen wij voor u binnen 4 uur (werktijd) een account activeren. U krijgt dan een email met een eenmalig wachtwoord die u bij de eerste keer inloggen moet wijzigen. Uw gebruikersnaam is uw emailadres.

Heeft u al een account op het huidige mijn.trends portaal?
Vanwege de fundamentele veranderingen t.o.v. het huidige klantenportaal, kunnen we helaas geen accountgegevens overzetten. Dit is een bewuste keuze geweest zodat we niet gebonden waren aan de limieten van het huidige klantenportaal. Huidige gebruikers zullen voor het nieuwe klantenportaal ook een nieuw account moeten aanvragen. Uiteraard zijn overige gegevens, zoals de serviceverzoeken e.d., niet verloren gegaan. Die kunt u gelijk weer benaderen in het nieuwe klantenportaal.

Uiteraard staan wij altijd open voor feature request voor komende updates van het klantenportaal.

Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Meer nieuws Minder nieuws
Paralax-oplossingen
Scroll