We willen u graag op de hoogte stellen van de lancering van onze compleet vernieuwde en verbeterde klantenportaal, op 8 februari 2021.
Na aanleiding van o.a. de input uit ons recente klant tevredenheidsonderzoek, hebben we het klantenportaal niet alleen een facelift gegeven, maar is het ook een stuk gebruikersvriendelijker en overzichtelijker gemaakt.
Zo kunt u nu niet alleen op een snelle en duidelijke manier serviceverzoeken indienen en opzoeken, ook kunt u hier het reparatie formulier invullen, remote support aanvragen en informatie bekijken over onze tarieven en andere diensten.
Ook is onze kennisdatabase gekoppeld aan het klantenportaal zodat u veel 1ste lijns vragen al kunt afvangen door deze te raadplegen.
Als laatste zullen we u via het klantenportaal periodiek voorzien van nieuws en wetenswaardigheden op het gebied van telecom en ICT, en uiteraard ook nieuws vanuit Trends ICT zelf.
Uiteraard zitten we na de lancering niet stil.
In komende updates van het klantenportaal, die later dit jaar uitgerold worden, staan al zaken in de steigers om u te voorzien van informatie over uw facturen, monitoring op uw diensten en het inzien van bijvoorbeeld uw gesprekskosten.
Hoe kunt u uzelf aanmelden op het klantenportaal?
Het aanmelden op het klantenportaal gaat vrij simpel.
U gaat naar het portaal via http://mijn.trends.nl
U kunt hier via de knop INLOGGEN aan de rechterkant een nieuw account aanvragen
Hierna zullen wij voor u binnen 4 uur (werktijd) een account activeren. U krijgt dan een email met een eenmalig wachtwoord die u bij de eerste keer inloggen moet wijzigen. Uw gebruikersnaam is uw emailadres.
Heeft u al een account op het huidige mijn.trends portaal?
Vanwege de fundamentele veranderingen t.o.v. het huidige klantenportaal, kunnen we helaas geen accountgegevens overzetten. Dit is een bewuste keuze geweest zodat we niet gebonden waren aan de limieten van het huidige klantenportaal. Huidige gebruikers zullen voor het nieuwe klantenportaal ook een nieuw account moeten aanvragen. Uiteraard zijn overige gegevens, zoals de serviceverzoeken e.d., niet verloren gegaan. Die kunt u gelijk weer benaderen in het nieuwe klantenportaal.
Uiteraard staan wij altijd open voor feature request voor komende updates van het klantenportaal.
Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met ingang van 1 juli wordt CastelloServe onderdeel van Trends ICT Groep. Al meer dan 10 jaar werken Trends ICT en CastelloServe intensief met elkaar samen. Trends ICT is de ontwikkelaar van het @COM telefonie platform wat de basis is... Lees meer
Donderdag 6 juni jl. reikte onderzoeks- en adviesbureau Integron de Beleving Awards voor de veertiende keer uit. De best presenterende organisaties op klant- en medewerkersbeleving ontvingen een Award. Trends ICT is uitgeroepen tot de winnaar van de Klantbeleving Award 2024... Lees meer
Rotterdam, 18 april 2024 – Trends ICT, de winnaar van de Klantbeleving Award 2021 en 2022, is verheugd aan te kondigen dat het voor het derde opeenvolgende jaar is genomineerd voor de prestigieuze Klantbeleving Award 2023 van Integron. Steeds meer... Lees meer
Het is voor ons belangrijk om te weten hoe klanten onze dienstverlening, producten en diensten ervaren. Deze feedback stelt ons in staat onze service en producten te optimaliseren en zo goed mogelijk op de wensen van onze klanten af te... Lees meer
Met de rebranding van Amnez telecom & ICT is de laatste hand gelegd aan de overname door Trends ICT Groep. Op 1 juni 2022 werd bekend dat Trends en Amnez de krachten gingen bundelen en verder gaan onder de naam... Lees meer
Donderdag 23 juni vond de uitreiking van de Beleving Awards plaats in Hal4 aan de Maas in Rotterdam. De 13 best presterende organisaties op klant- en medewerkerbeleving ontvingen een Beleving Award 2022. Zij haalden het afgelopen jaar stuk voor stuk... Lees meer
Organisaties die het beste presteren op het gebied van klant- en medewerkerbeleving worden wederom erkent met een Klantbeleving Award. Donderdag 23 juni reikt onderzoeks- en adviesbureau Integron voor de twaalfde keer de Beleving Awards uit. Dit jaar vindt de bijeenkomst... Lees meer
Met ingang van 1 juni 2022 zullen Trends ICT Groep en Amnez telecom & ICT de krachten gaan bundelen. Amnez levert sinds 1998 telecom en ICT diensten aan de zakelijke markt. Samen met mensen die een enorme kennis hebben van... Lees meer
Allianties komen in allerlei samenstellingen voor. Denk maar eens aan Apple die een smartwatch maakt met Nike en mobiele providers die samen met banken financiële producten creëren. De alliantie tussen Trends en I-Cube is niet zo opmerkelijk, maar wel bijzonder.... Lees meer
Goed en stabiel internet speelt een belangrijke rol in de continuïteit van bedrijfsprocessen en de communicatie met klanten. De oplossing van Trends zorgt voor een internetverbinding met de hoogste snelheid op basis van 4G. U kunt altijd doorwerken, zelfs als... Lees meer