Maak kans op 1 van de 250
e-books: Zet je klant centraal!

zet-je-klant-centraal

Hoe laat je de hele organisatie klantgericht denken en doen en bouw je gezamenlijk aan commercieel succes?

25 commercieel directeuren van organisaties als Asito, PostNL en Nuon hebben een bijdrage geleverd, met als doel te inspireren en van elkaar te leren in deze veranderende markt. Het boek staat met 120 pagina’s vol met praktische tips, cases, inzichten en inspiratie die je direct kunt toepassen binnen jouw organisatie om te bouwen aan commercieel succes.

Inhoudsopgave

  1. Trends en ontwikkelingen
  2. De commerciële strategie richten op partnerships
  3. Producten en diensten vanuit een hoger doel
  4. De organisatie inrichten met de klant centraal
  5. De klantbelofte waarmaken is mensenwerk
  6. Omgeving betrekken bij jouw klantbeleving

Dit boek biedt een strategie om gebruik te maken van de veranderingen in de wereld van commercie met als uitgangspunt: zet de klant centraal!

Scroll