Heeft u een vraag voor de supportafdeling van Trends ICT?

Welkom op de supportpagina van Trends ICT. Wij begrijpen dat uw organisatie afhankelijk is van een goed werkende ICT-omgeving. Eventuele storingen en problemen dienen zo spoedig mogelijk te worden opgelost. Door de inzet van geavanceerde support kunnen wij u snel verder helpen. Wij behandelen aanvragen op basis van uw Service Level Agreement (SLA) met Trends ICT.

Onze vakkundige engineers kunnen in doorgaande gevallen, indien gewenst, uw systemen remote benaderen. Hierdoor verkorten wij onze reactietijd en kunnen we u sneller verder helpen. Daarnaast kunt u support aanvragen via ons klantportaal of door telefonisch contact op te nemen met onze 24/7 bereikbare supportafdeling.

Actuele verstoringen

Via onderstaande pagina’s van genoemde providers heeft u toegang tot informatie over regionale verstoringen. Op deze manier heeft u direct inzicht over verstoringen die mogelijk kunnen leiden tot onderbreking op uw systemen.

RoutIT

OneCentral

Overige providers

Er zijn momenteel geen overige actuele storingen.

Reparatie Formulier

Indienen reparatie

Indien u een smartphone of tablet wilt laten repareren, vul dan het online reparatie formulier in. Het is belangrijk dat u alle velden zorgvuldig invult. Alleen dan kunnen wij u van de beste service voorzien. Na ontvangst van het ingevulde formulier zullen wij contact met u opnemen.

RMA Formulier

Retourneren

Indien u een product retour wilt sturen wegens defect of verkeerde levering, vul dan het online RMA formulier in. Het is belangrijk dat u alle velden zorgvuldig invult. Alleen dan kunnen wij u van de beste service voorzien. Na ontvangst van het ingevulde formulier zullen wij contact met u opnemen.

Scroll