Ga nu overstappen van ISDN naar VoIP
Het einde van het ISDN-tijdperk is nabij! Het is tijd om de telefooncentrale de deur uit te doen. De dienstverlening van het ISDN-netwerk stopt volgend jaar. Dit is van toepassing voor alle ISDN1/2 aansluitingen en PSTN. Het hele netwerk stopt bij KPN en ook alle andere aanbieders.
Drie redenen om over te stappen van ISDN naar VoIP
Het goede nieuws is dat er drie beloften worden ingelost door over te stappen op VoIP/Cloud telefonie:
- Betere bereikbaarheid
Wie belt via de Cloud, is desgewenst altijd bereikbaar: op eenvoudige wijze vaste telefoonnummers koppelen aan mobiele telefoons. Zodat de medewerker voortaan te contacteren is via één nummer.
- Hogere productiviteit
De productiviteit stijgt eveneens: medewerkers kunnen samenwerken aan een offerte voor klanten zonder dat zij noodzakelijkerwijs allen in dezelfde ruimte hoeven te zitten.
- Lagere kosten en stevige reductie van de investeringen in telefonie
Met Cloud telefonie is niet alleen een eigen telefooncentrale binnen de bedrijfsmuren overbodig: het geeft ondernemers ook direct inzicht in de kosten per werknemer als het gaat om telefonie. En het geeft de ondernemer ook ongekende flexibiliteit. Meer of minder werkplekken voorzien van een eigen telefoonaansluiting is nu een kwestie van een paar muisklikken geworden.
Anderen bekeken ook deze pagina’s over ISDN en VoIP:
[mautic type=”form” id=”66″]