Storingen en support
24/7 bereikbaar
Support tijdens kantooruren: 010 – 281 22 22
Support buiten kantooruren en feestdagen: 085 – 055 05 88
Online Support
Uiteraard kun je ons 24/7 per email bereiken via support@trends.nl.
Je kunt jouw vragen ook 24/7 indienen via ons klantenportaal. Deze zullen in overeenkomst met de afspraken in het Service Level Agreement (SLA) tussen jou en Trends ICT, opgepakt worden.
Verzoeken die tussen 08:30 uur en 17:00 uur binnenkomen, zullen dezelfde dag verwerkt worden.
Verzoeken die na 17:00 uur binnenkomen zullen de volgende werkdag verwerkt worden.
Indien je hier nog geen account voor hebt, kun je deze aanvragen via support@trends.nl.
Actuele storingen
Via onderstaande pagina’s van genoemde providers heb je toegang tot informatie over regionale verstoringen. Op deze manier heb je direct inzicht over verstoringen die mogelijk kunnen leiden tot onderbreking op jouw systemen.
RoutIT – KPN
- [OPGELOST] Tele2 en Odido verbindingen 20 mei 2025
- [OPGELOST] Gespreksrapportage 14 mei 2025
- [OPGELOST] IRMA email-notificatie en routit.nl emails 13 mei 2025
- [OPGELOST] Extra Veilig Internet (E.V.I.), verminderde performance 12 mei 2025
- [OPGELOST] Performance impact EVI 8 mei 2025
OneCentral
- Storage hosting platform degraded 2 mei 2025
- Core voice network 2 mei 2025
- Core voice network 2 mei 2025
- Core voice network 2 mei 2025
- Core voice network 2 mei 2025
Onze partners












