Storingen en support
24/7 bereikbaar
Support tijdens kantooruren: 010 – 281 22 22
Support buiten kantooruren en feestdagen: 085 – 055 05 88
Online Support
Uiteraard kun je ons 24/7 per email bereiken via support@trends.nl.
Je kunt jouw vragen ook 24/7 indienen via ons klantenportaal. Deze zullen in overeenkomst met de afspraken in het Service Level Agreement (SLA) tussen jou en Trends ICT, opgepakt worden.
Verzoeken die tussen 08:30 uur en 17:00 uur binnenkomen, zullen dezelfde dag verwerkt worden.
Verzoeken die na 17:00 uur binnenkomen zullen de volgende werkdag verwerkt worden.
Indien je hier nog geen account voor hebt, kun je deze aanvragen via support@trends.nl.
Actuele storingen
Via onderstaande pagina’s van genoemde providers heb je toegang tot informatie over regionale verstoringen. Op deze manier heb je direct inzicht over verstoringen die mogelijk kunnen leiden tot onderbreking op jouw systemen.
RoutIT – KPN
- [OPGELOST] Bereikbaarheid OneBase 23 januari 2025
- [OPGELOST] Mobiele leverstraat 20 januari 2025
- [OPGELOST] Routit API (NINA) 14 januari 2025
- [OPGELOST] Beheer toegang VDOMs 13 januari 2025
- [OPGELOST] OneBase Partner toegang tot Telefooncentrale 9 januari 2025
OneCentral
- Voice Portal is down 18 oktober 2024
- Voice Portal is down 18 oktober 2024
- MyOC is down 18 september 2024
- MyOC is down 18 september 2024
- Server migration 18 september 2024
Onze partners